Τράπεζα Πειραιώς: Έκτακτη ανακοίνωση – Τι πρέπει να κάνετε ΟΛΟΙ

Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοίνωσε εκτάκτως πως θα διαφοροποιήσει τον τρόπο με τον οποίο στέλνει το extrapin μέσω Viber.

Τράπεζα Πειραιώς: Έκτακτη ανακοίνωση - Τι πρέπει να κάνετε ΟΛΟΙ

Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοίνωσε εκτάκτως πως θα διαφοροποιήσει τον τρόπο με τον οποίο στέλνει το extrapin δια μέσου της εφαρμογής Viber.

Συγκεκριμένα, όπως ξεκαθάρισε το extra pin θα αποστέλλεται μόνο στον αριθμό κινητού και όχι πλέον στο Viber που είναι εγκατεστημένο σε άλλες συσκευές.

Συνεπώς, τούτη είναι μία σημαντική αλλαγή και η Τράπεζα Πειραιώς φρόντισε να ανακοινώσει άμεσα την νέα πολιτική που θα ακολουθήσει επ’ αυτού.

Έκτατη ανακοίνωση η Τράπεζα Περαιώς

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο ενίσχυσης της ασφάλειας των συναλλαγών σας, ο κωδικός extraPIN μέσω Viber θα αποστέλλεται μόνο στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα ως κινητό extraPIN, ενώ δε θα αποστέλλεται σε άλλες συσκευές όπως για παράδειγμα tablet ή desktop που έχετε την εφαρμογή Viber εγκατεστημένη και ενεργή.

Διαδικασία δήλωσης κινητού extrapin

Για τη διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς και να είστε εγγεγραμμένος πελάτης στην υπηρεσία Piraeus phone banking.

Βήμα 1

Πραγματοποιήστε είσοδο στo Piraeus e-banking με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας (πάνω αριστερά που γράφει το ονοματεπώνυμό σας) επιλέξτε «Ρυθμίσεις Ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».

Βήμα 2

Αμέσως μετά επιλέξτε «ΚΙΝΗΤΟ extraPIN» και στη συνέχεια «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ».

Βήμα 3

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN . Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».

Βήμα 4

Αμέσως μετά θα λάβετε με sms, σε αυτόν τον αριθμό, έναν κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσετε για να συνεχίσετε τη διαδικασία. Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».

Βήμα 5

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε. Πατήστε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ».

Βήμα 6

Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό Αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Για να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα λήψης των κωδικών extraPIN στο κινητό σας, είναι απαραίτητο να καλέσετε στο Call Center της Τράπεζας Πειραιώς στο 210 3288000 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό/κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό). Για να συνδεθείτε στο Piraeus phone banking (πείτε: «ΣΥΝΔΕΣΗ PHONE BANKING»). Αφού συνδεθείτε, δηλώστε στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης». Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησης» σας. Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Piraeus phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας τα παραπάνω τηλέφωνα. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία δηλώνοντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».