Μπαμ στα σούπερ μάρκετ – Τι ανακοίνωσε το LIDL

H Lidl η οποία κατάφερε να γίνει ισχυρός πυλώνας στην Ευρώπη στην κατηγορία των εργαλείων με τα Parkside αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο κατάστημα όπου θα διατίθονται μόνο προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Μπαμ στα σούπερ μάρκετ - Τι ανακοίνωσε το LIDL

H Lidl αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο κατάστημα με τα Parkside όπου θα πωλούνται αποκλειστικά τα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τις προθέσεις της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, ωστόσο είναι γεγονός το πρώτο κατάστημα εργαλείων Parkside.

Συγκεκριμένα το εν λόγω κατάστημα άνοιξε τις πύλες του κατά την περασμένη εβδομάδα στο εμπορικό κέντρο Premier Outlet που είναι λίγο έξω από την Βουδαπέστη.

Έκανε την διαφορά το Lidl

Στο κατάστημα συγκεντρώνεται όλη η γκάμα των εργαλείων και των μηχανημάτων Parkside που συνήθως προσφέρεται μέσω εβδομαδιαίων ανανεώσεων στα σούπερ μάρκετ της Lidl. Στις πρώτες ημέρες που λειτουργεί το κατάστημα της Parkside – το οποίο περιτριγυρίζεται από διάσημα σήματα της μόδας όπως Tommy Hilfiger, Nike και Lacoste – αποτελεί πόλο έλξης καθώς σχηματίζονται “ουρές” από ενδιαφερόμενους πελάτες.

Εάν δεν πρόκειται για μια κίνηση marketing θα είναι η πρώτη κίνηση που επιχειρεί η γερμανική αλυσίδα για δημιουργία ενός ξεχωριστού σήματος σε μία κατηγορία όπου κατέχει ηγετική θέση.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε φέτος τον Μάρτιο η Euromonitor το σήμα Parkside της Lidl είναι το Νο1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία του DIY. Ως DIY ορίζεται ως ένας συνδυασμός από εργαλεία χειρός, ηλεκτρικά εργαλεία, υλικά για εργασίες στο σπίτι, εξοπλισμό κηπουρικής, γλάστρες και άλλα σχετικά είδη.

Για την Lidl, η κατηγορία των εργαλείων αποτελεί στρατηγικό τομέα, τόσο διαφοροποίησης από τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ όσο και για την προσέλκυση ανδρών στα καταστήματα της. Στα πλαίσια αυτά έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ο οποίος είναι από πέρυσι ο «πρεσβευτής» των Parkside σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη τέτοιου είδους κίνηση που πραγματοποιεί η Lidl.

Η σημασία που έχει η συγκεκριμένη κατηγορία για την Lidl αποδεικνύεται και από το ότι έχει προχωρήσει micro – site μέσα στο site της για την καλύτερη παρουσίαση των εργαλείων της Parkside. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ η Lidl είναι κάθετα αρνητική στην δημιουργία eshop καθώς θεωρεί ότι θα είναι μη βιώσιμο, έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο αυτό να γίνει στο μέλλον για την κατηγορία των μη τροφίμων όπου τα εργαλεία μαζί με τα ρούχα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο.