ΑΒ Βασιλόπουλος: Αδιανόητο μπαμ! Τι έξυπνο έκανε το σούπερ μάρκετ

Η συνεργασία με τη σερβική αλυσίδα Maxi, η οποία υπάγεται και τούτη στον όμιλο Ahold Delhaize αποδεικνύει την όρεξη της ΑΒ Βασιλόπουλος να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αδιανόητο μπαμ! Τι έξυπνο έκανε το σούπερ μάρκετ

Η συνεργασία με τη σερβική αλυσίδα Maxi, που ανήκει και αυτή στον όμιλο Ahold Delhaize αποδεικνύει την όρεξη της ΑΒ Βασιλόπουλος να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα.

Με τους συσχετισμούς να μην είναι ακόμη ακριβώς αυτά που επιδιώκει, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος κλιμακώνει την αντεπίθεσή της σε μια προσπάθεια να αυξήσει τον τζίρο και όχι μόνο.

Οπότε πριν από λίγες ώρες, η αλυσίδα Maxi ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της που σχεδιάζουν διακοπές στην Ελλάδα θα έχουν έκπτωση για τις αγορές τους στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Απίστευτα έξυπνη κίνηση της ΑΒ Βασιλόπουλος

Από σήμερα 2 Ιουλίου έως και τα τέλη Αυγούστου διατίθεται κουπόνι με έκπτωση 10% σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής επιβράβευσης «Moj Maxi», το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αγορά στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα και επιβεβαιώνεται από την ελληνική αλυσίδα. Η συγκεκριμένη έκπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν λογαριασμό αξίας έως 300 ευρώ.

Ετησίως την Ελλάδα επισκέπτονται περί τους 711.000 Σέρβους τουρίστες -σ.σ. αριθμός που απέχει σημαντικά από τα υψηλά του 2017 και του 2019 όταν οι Σέρβοι τουρίστες είχαν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο.

Σημαντική μερίδα των Σέρβων τουριστών επιλέγει για τις διακοπές της την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -σ.σ. πέρυσι ξόδεψαν στη συγκεκριμένη περιφέρεια περί τα 116 εκατ. ευρώ- αλλά και την περιφέρεια Ηπείρου.

Με βάση τα στοιχεία του ΣΕΤΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η δαπάνη ανά επίσκεψη εκτιμάται σε 231 ευρώ, όταν η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια διαμορφώθηκε πέρυσι κατά μέσο όρο στα 546 ευρώ.

Όμως πέρα από το ύψος της μέσης δαπάνης, ακόμη και της συνεργασίας της ΑΒ Βασιλόπουλος με τη σερβική αλυσίδα MAXI -σ.σ. το αποτέλεσμα αυτού του εγχειρήματος θα φανεί στο τέλος του καλοκαιριού-, ο συνδυασμός των διακοπών με τις αγορές αποτελεί το νέο πεδίο για την τουριστική βιομηχανία και το λιανεμπόριο.

Σύμφωνα με μια κοινή έρευνα του WTTC και του Κέντρου Έρευνας Φιλοξενίας και Τουρισμού του Πολυτεχνείου του Χονγκ Κονγκ, ο τουρισμός λιανικής συνέβαλε σημαντικά με 178 δισ. δολάρια (6%) στην αξία του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος (ΑΕΠ) του παγκόσμιου τομέα τουρισμού.

Αυτό δείχνει, σύμφωνα με τους ερευνητές, πόσο μεγάλη ώθηση μπορεί να δώσει στις οικονομίες ο τουρισμός με έμφαση στο εμπόριο και πόσες δυνατότητες μπορεί να φέρει στους λιανοπωλητές που εκμεταλλεύονται αυτές τις δυνατότητες.