Ανατροπή στα λεωφορεία – Έρχονται βραδινά δρομολόγια
Νυχτερινή γραμμή στα λεωφορεία είναι προ των πυλών δίνοντας τεράστια ανάσα, σε όσους δουλεύουν ή κυκλοφορούν αυτές τις ώρες.
![Ανατροπή στα λεωφορεία - Έρχονται βραδινά δρομολόγια](https://newsalert.gr/wp-content/uploads/2024/05/78756906_95433b9228_o.jpg)
Η νέα λεωφορειακή γραμμή θα εξυπηρετεί περιοχές από τις οποίες περνάει το Μετρό, στην Δουκ. Πλακεντίας, δηλαδή στα σύνορα Χαλανδρίου-Αγ. Παρασκευής με το κέντρο του Πειραιά.
Αντίστοιχα δρομολόγια συμβαίνουν πολλά χρόνια καθημερινά κατά μήκος της γραμμής 1 του Μετρό από τη λεωφορειακή γραμμή 500 και κατά μήκος της γραμμής 2 από τη λεωφορειακή γραμμή 790.
Η νέα αυτή κίνηση φαίνεται ότι θα συνδράμει αρκετά τον κόσμο στο να διευκολούνει την καθημερινότητά του και να εξυπηρετείται επαρκέστερα.
Ανατροπή στα λεωφορεία – Έρχονται βραδινά δρομολόγια
Επέκταση διαδρομής νυχτερινής γραμμής 790
Μία εκκρεμότητα ετών επιλύθηκε τις τελευταίες μέρες μέσω της επέκτασης της διαδρομής νυχτερινής λεωφορειακής γραμμής 790 (Γλυφάδα-Περιστέρι) για λίγες εκατοντάδες μέτρα, από τον σταθμό Περιστέρι του Μετρό μέχρι τον σταθμό Ανθούπολη.
Έτσι, από το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, η γραμμή φτάνει στον τερματικό σταθμό της γραμμής 2 του Μετρό ο οποίος άνοιξε το 2013. Από τότε, εδώ και μία δεκαετία, εκκρεμούσε και η επέκταση της διαδρομής της γραμμής από τον ΟΑΣΑ.
Οι νυχτερινές γραμμές του ΟΑΣΑ
Μετά και την ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 400, ο ΟΑΣΑ θα διαθέτει 4 λεωφορειακές γραμμές που λειτουργούν αποκλειστικά κάθε βράδυ:
400 Πειραιάς – Στ. Δουκ. Πλακεντίας
500 Πειραιάς – Κηφισιά (ΠΛ. Πλατάνου)
790 Γλυφάδα – Περιστέρι (Ανθούπολη)
Χ14 Σύνταγμα – Κηφισιά (Express)
Επιπλέον, όλο το 24ωρο λειτουργούν δύο ακόμα γραμμές:
040 Πειραιάς – Σύνταγμα
Τρόλεϊ 11 Άνω Πατήσια – Ν. Παγκράτι – Ν. Ελβετία
Το ίδιο συμβαίνει και με τις τέσσερεις λεωφορειακές γραμμές Express του Αεροδρομίου, για τις οποίες όμως ισχύει ακριβότερο εισιτήριο αλλά και περιορισμοί επιβίβασης-αποβίβασης και απευθύνονται μόνο σε όσους έχουν αφετηρία ή προορισμό το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
Το κυριότερο πρόβλημα πάντως των νυχτερινών γραμμών είναι η συχνότητα των δρομολογίων η οποία (με εξαίρεση τις γραμμές 040 και 11), φτάνει ή και ξεπερνά τη μία ώρα κάθε βράδυ τη στιγμή που η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.